Monday, July 10, 2006

Jag vill inte vara här i dag.. Allt tar emot att göra.
Fick mail av ena litauen som ska ta över det sista av min tjänst att hon kan börja med det i dag.
Jag mailade min chef o undrade om jag inte kunde fortsätta fram till min semester.
Känns som no use att börja ringa ut när typ alla kunder är på semester.
Fortfarande inte fått något svar.
Dessutom vill jag inte börja med en ny tjänst här om jag ändå ska sluta.

Tjejen från scribona som ville att jag skulle komma på en andra interljuv har inte ringt än. Hoppas hon gör det i dag, hon ville jag skulle komma denna vecka.
måste ju kunna komma med en undanflykt varför jag inte ska vara här....

Det är inge roligt väder heller, kollade på smhi o vädret verkade bli bättre redan i mrg! Inte super bra men bättre!

1 comment:

Charlotte said...

jag är i väsby ikväll ho camilla...men annars är veckan helt oplanerad så jag kan hälsa på dig med....kanske onsdag?