Thursday, July 27, 2006

Shoppade nyss två fina klänningar från asos som jag ska ha med mig till spanien=)
Kul med nya kläder! Måste dock hitta en ny bikini=( Lär ju bli problem allt lär ju va utsålt. Ska ta med mig min karl in till stan första veckan vi är lediga då lär det ju gå att hitta något i alla fall.

Mamma ringde mig i går och sa att thailändskan ska komma hem till henne i dag och att jag gärna fick komma=) Så jag ska få fina fötter i dag 16.00. Thailänskan kommer åka tillbaka till Thailand den 10/8, så om någon mer vill göra har jag hennes nummer.

På lördag ska jag till Thoran. Ska bli skönt. Vet inte exakt vad jag ska göra men lite mer slingor och måste klippa en bit på längden. Ska bli så skönt,mitt hår e jätte slitet för tillfället.

På söndag ska jag göra langos åt Matilda, crille o David mums=) Sen ska jag o David ut o rejsa. Mamma o pappa ska låna en bmw z4 i helgen. De gjorde det förra året med men då var jag på tildas land. Men David var hemma hos mamma o pappa varje dag ändå. Undra varför;-)

Sommaren är verkligen ljuvlig. Det är Nick Lacheys skiva oxå, kan inte få nog av den. Lyssnar på den nu.
Lyssnade på Agnes skiva i går 2 gånger i går, dessvärre diggar jag inte den så mycket. Men den var på rea=)

2 comments:

Lilla Milla said...

Hehe JA! Typ: "promillekoll i dörren, inget insläpp under 0,6 promille!"

Kalasbra idé!

Jag vill fixa fötterna juuuu!

Lilla Milla said...

Ja, jag jobbar.. till fem...

:-(