Friday, July 14, 2006

I går bubblade jag, Matilda, David o Crille. Mycket trevligt! Jag var väldigt trött dock, känner mig trött i dag med=( Inte så kul när jag ska på interljuven men det är klockan tre så jag kanske hinner piggna till innan. David säger att han blir pigg av att dricka vatten. Jag blir inte det. Kankse om man får mycket kallvatten över sig men inte annars.

Skönt med helg=) Hoppas hinna blir klar med min tomt så den blir fin någon gång. Ska o hämta sopkvast o kratta hos mamma o pappa i dag så kanske man kan göra det i kväll.


I mrg ska det bara bli 20 grader, på söndag 24 och på måndag 27! Sommaren börjar nog inte ta slut ändå=)

Min största räddsla för tillfället stavas V-I-N-T-E-R! Vill inte ha det kallt. Förra vintern var så lång och krävde många skiljsmässor!
Varför är det så att folk skiljer sig mest på hösten o vintern?
Måste vara för att man inte är lika uppåt och glad. Man får inte samma energi för att kämpa....

No comments: