Wednesday, July 05, 2006

Konstigt....

Det är konstigt hur vissa saker verkligen fastnar. Saker man inte kan glömma... Ibland behöver det inte vara speciella saker och de är dem som är konstiga att man minns.

De senaste dagarna har ett minne poppat upp.
Det var när vi var i Thailand. Jag,mamma, pappa och Erika skulle ut och äta. vi gick på en sandig väg och det var mycket varmt, Erika hade skavsår...
Vet inte varför denna tanke fastnat men någon anledning finns det nog.

Mamma o pappa säger att jag är en mästare på att minnas saker, minns alltid alla små detaljer.
Det är bra när jag är tillsammans med en kille som knappt minns sitt namn=(

1 comment:

Lilla Milla said...

OJ va du bloggar, va kul!!! Har du hört nåt om jobbet? Jag va i dom trakterna igår, åkte förbi där o tänkte på dej! PUSS PUSS!

Ps. Fina bilder sen 2004! Det är nog jag som tagit dom till o me