Wednesday, July 19, 2006

Det känns som alla börjar få klart för sig vad de vill göra. Många börjar plugga.
Själv känner jag paniken, jag vet inte ens vad jag vill göra. Jag har inte kollat så mycket, inte sökt in till något.
Jag vet inte ens vad jag vill. Vill våga chansa, men vill samtidigt känna mig rätt säker när jag chansar.
Det valet man gör är det man får leva med. Men samtidigt kan man hoppa av om det inte känns bra.

Jag beundrar alla mina kompisar som vågar,jag skulle också vilja veta vad jag vill....

4 comments:

Elle said...

de är nog inte så många som vet exakt, folk bara kör på, jag har ingen aning, känner som dig vännen, är mer förvirrad än någonsin....panik panik panik.....

Lilla Milla said...

Jag har ingen aning. Så är det bara. Hänger kvar ett tag till. Får se hur det slutar.

Lina said...

Tro inte att man vet vad man vll bara för att man pluggar...det är mer istället för att jobba på ONOFF eller nåt. Gumman, alla har vi perioder. Men glöm inte bort atrt du bara är 22. OK?

Charlotte said...

man måste våga för tänk vad man kommer ångra sig sen annars...!kram vännen