Sunday, July 09, 2006



Davids syster tycker att jag är så lik Natacha. Det kan jag inte hålla med om.

Varken Davids andra syster, David, Matilda eller annika tycker det heller.

Undra vart hon fått det i från?

I går var vi o firade Davids pappa, blev mycket god mat o vin=) Carinas man matte gick med i klubben och rakade av sitt hår. Vad är det med alla killar att va rakade?

Personligen älskar jag hår, David hade super fint hår nör jag träffade honom. En månad efter rakade han av hela skiten. Ingen var mer ledsen än jag.

I dag är de final i vm, vi ska se den på en pizzeria i rosersberg som Davids systers kompis äger=) Blir kul det.

Nu väntar jag på att David ska vakna. Själv vakna jag innan nio. Måste iväg hem till mamma o pappa för att vattna. Det tar tid.

ha en bra dag=)

3 comments:

Lilla Milla said...

Haha! Tittade på er hanson site! Favoritlåt, oså rabblar ni typ alla dom gjort! Sweet!

PUSS

PS. Du är INTE lika Natacha!

A Princess Diary said...

du vet, killar är dumma i huvudet!

Anonymous said...

Nej den är fin, är du inte beredd att hålla med mig kanske jag påstår att du är lik Pamela =o)