Sunday, January 11, 2009

Vart tog dagen vägen?

Denna dag har rusat förbi, vi har varit och lämnat hundarna i Hallsta hos Davids föräldrar där de ska vara tills på lördag. De är så himla snälla som hjälper oss denna vecka=)
Skulle egentligen vilja hämta dem på fredag,men det är så mörkt och halt längs den vägen så Kicki klarar det inte.

Efter vi varit där åkte vi förbi Kista och åt och jag köpte en ny topp jag ska ha på mig och ett nytt nagellack. Fin måste man va:-)
Har även varit förbi rekryteringsfirman jag ska till i morgon så jag vet vart jag ska. Perfekt.

Börjar känna mig lite nervös, har suttit med David och gått igenom lite frågor samt läst på företagets hemsida. År sedan jag var på interljuv. Speciellt för ett jobb jag själv sökt. Så det känns pirrigt, men antar att det är bra.

Nu ska jag lägga mig så jag är pigg o morgon.

Sov gott!

3 comments:

Anonymous said...

Jag håller tummarna för dig gumman! Kram Anna

Elle said...

d kommer gå jättebra,,,d e bra att du e väl förberedd,,,d underlättar en massa,,,sen e d bara att va sig själv,,,,,puss

Anonymous said...

Hur gick det? Hur gick det???
Du måste uppdatera ju!!!!
Spricker av nyfikenhet!
kram