Tuesday, January 06, 2009

Bad bad blogger

Ledsen för dålig uppdatering, men det har varit full rulle.
I söndags var jag först och tränade, sen sprang jag ner på stan en stund. Mamma och pappa kom dit och hämtade mig sen åkte vi till Hammarby sjöstad för att kolla på addidas. När vi varit där åkte vi hit och åt på Ciao Ciao, så himla gott=)=)=)

I går var det arbete igen, hade fullt upp hela dagen. Efter jobbet plockade jag upp Lina så åkte vi och träffade Anna, hon var så brun och fräsh! Roligt att hon är hemma igen!

I dag har jag varit och tränat sen har vi varit i väsby, alla förutom jag och mamma var och åkte skridskor, vi gick med Pumba, Rocky och Dino. Man blir helt slut av frisk luft he he he

Nu har man varit ledig så mycket att man är bortskämd;-) Fast jag vill jobba nu den sista tiden, så mycket jag bara kan. Älskar mitt jobb och mina fina arbetskamrater ( de få som är kvar) Sad sad, var verkligen tomt på jobbet nu i måndags, nu förstår man att det är på allvar, innan kändes det som något som kommer hända i framtiden och nu är tiden kommen. Livet är bra underligt. Men allt ont för något gott med sig.

Kvällen blir lugn, David är och handlar, sen ska vi äta tacos- Mums!

No comments: