Monday, January 19, 2009

Sista dan

I dag är min sista dag som 24, har gillat 24. 25 känns så vuxet. Nu börjar livet ;-)

Interljuv:n i dag gick ok, de var trevliga, något svåra att prata med. Tjänsten var inget för mig, för basic. Jag vill arbeta vidare med mina kunskaper och utvecklas. Denna tjänst skulle vara att gå tillbaka.
Min magkänsla sa mig allt, inget fel på företaget, men inget för mig.
Är glad att jag gick dit ändå, annars hade jag undrat.

Efter jobbet var jag och tränade, super bra pass i dag också=) Köpte med mig sallad hem från en salladsbar, super gott. Hade tänkt köpa med mig från Ica, men Ica:t på väg från gymmet är jättedyrt, de hade endast kylda grillade kycklingar för 79 kr!
Det var över min gräns, 79 kr för en grillad kyckling som inte ens är varm. Huva!

I dag säger jag GRATTIS TILL FINNEN- HIPP HIPP HURRA=)=)=)
ALLTID EN DAG YNGRE ÄN DIG HIHIIHIHI

No comments: