Friday, January 23, 2009

I wait for you

Sitter på jobbet och väntar på att härliga Annika ska komma till väsby så vi kan kolla på lokalen=)
Är totalt dött på kontoret, alla har gått hem.
I dag hade vi vårt sista vinlotteri, jag vann inget=(

Nu är det bara en vecka kvar, sen jobbar jag inte här längre. En mycket skum känsla. I snart 6 års tid har jag åkt till samma ställe och nu ska man inte längre hit.

Vi hade fynd hörna på lagret i dag, jag köpte inget men tog lite gratis prylar, ett antivirus, trådlöst tangentbord och mus. Sen fick jag en kartong till med trådlösa telefoner, så dem ger jag till mamma och pappa=)

Börjar känns mig sjuk, har kurerat mig med ipren och the så jag hoppas det ger med sig. Måste bara bli frisk till festen!

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha I love you gris! Tack för skjutsen =)