Saturday, January 03, 2009

One

I dag har jag varit super trött, vi kom hem först 01.30 efter vi hämtat Davids föräldrar på skavsta i natt. De hade haft det bra och verkade glada över att vara hemma.

Erika kom förbi jobbet i dag och hälsade på då Carolina fyllde 30, vi satt och fikade länge. Det var super trevligt! Har saknat att ha Erika där!
Var dessvärre tvungen att skynda mig hem eftersom jag och Lina skulle träna. Det var ett jättebra pass=)

Sen jag kom hem har vi ätit Där med pasta och glass. Vi hyrde Hancock, jag tyckte den var så där, David älskade den.
Har uppdaterat min profil på stepstone, vilken tid det tog. Måste börja ta tag i det här med att söka jobb nu, trots att jag verkligen inte känner mig motiverad.

Nu ska jag snart lägga mig, David sitter och sover i fotöljen och väntar på att hans syster ska ringa så han kan köra hem henne=)

Sov gott!

2 comments:

Anonymous said...

Måste saker är aldrig roliga... :-(

MsEmsan said...

Nej huva=(