Wednesday, January 14, 2009

Ensamt

I dag åt jag lunch med Ullis, hon var hemma och vabbade med Charlie. Shit han är så fantastiskt söt, har blivit så stor!
Kommer bli trist att inte längre kunna luncha med Ullis.

Efter jobbet gick jag och körde jympa, det var skönt. Nu sitter jag framför tv:n och ser semestersvenskar. Vad jag längtar tillbaks till Thailand. Hoppas jag och David åker dit snart, han har ju aldrig varit där och alla borde få uppleva thailand!

Nu börjar det bli ensamt här hemma, är van att David är borta, men hundarna brukar alltid vara här. Nu tycker jag de kan komma hem, alla tre. Saknar Er!

Ciao!

4 comments:

Anonymous said...

Jag ser oxå semestersvenskar! Vilket gulligt gammalt par som firar bröllopsdag va? : )
Puss Annie B

Anonymous said...

Utan dig känns allt så mörkt, utan dig är jag inte glad, utan dig värker mitt hjärta, för var gång jag får träffa dig så värker det ännu mer men av positiva skäl, du är min andra halva, utan vill jag aldrig vara, du är min jag är din
saknar dig babe så in i helv....
pusss

MsEmsan said...

Ja gumman, de var de verkligen;-) puss

MsEmsan said...

vad fint babe=)puss