Sunday, January 18, 2009

Tomorrow it is

Dagen började med ett intensiv pass, tjejen som jag körde med är en av mina absoluta favoriter, kör så hårt=)

Sen bar det av till Ikea, jag och David satte oss för att börja planera köket, dock hade David glömt ta vissa mått, men vi tänkte att vi kör på ändå=) När vi var nöjda med vad vi åstadkommit bad David en tjej skriva ut det till oss. Hon såg helt förtvivlad ut ha ha ha Vi hade glömt en massa saker så hon gjorde typ om hela köket och det blev tom bättre=) Nu måste vi bara kolla hur vattnet går i köket så vi vet om vi kan göra enligt ritningen. Kommer bli super snyggt! vad jag längtar att snygga till det, vårt kök i dag är KATASTROF!

Vi vart helt slut efter Ikea, sen vi kom hem har vi bara varit ute med hundarna och slappat. Jag har förberett mig lite inför i morgon. Känner mig inte alls lika nervös som inför förra veckan. Hoppas jag kan sova i natt=)

Nu ska jag måla naglarna, sen försöka krypa till kojs.

God natt!


Så roligt att Lottchen o Axel kommer, ready to party!

6 comments:

Anonymous said...

Du kommer impa på dem lika mycket som du impar på alla oss andra baby! Puss puss ring imorn efter intervjun!

Anonymous said...

Whooohooo!
Dubbelkolla måtten noga, skiljer det på en cm så kan hela köket bli fel!
Och det är inget man sen kan reklamera, då det är ni som gett uppgifterna.... :-(

Kolla även lister, kanter, kantväggar och dyl. Luck storlekar m.m (du vet väl att en lucka i vårt kök är 1 dm för kort...?)

MsEmsan said...

Tack gumms=) puss

MsEmsan said...

Jo absolut, vi ska mäta ordentligt, det där var bara för att få ett hum om hur vi ville att de skulle se ut=) Så innan det blir dags ska det mätas om=)

Anonymous said...

åh jag längtar...har jordens fulaste outfit, men det bjuder jag på..he he kram lotta!

MsEmsan said...

Tror du blir super fin i din outfit=) kraaam