Monday, January 26, 2009

Last monday

Då sitter jag här på jobbet, min allra sista måndag. En mycket underlig känsla. Jag har precis rensat ur rummet på alla gamla pärmar som ska arkiveras, är helt slut;-)

Helgen har varit både bra och dålig. I fredags träffade jag Annika för planering av vår fest. Måste verkligen säga att vi kommit en bra bit på vägen. Kommer bli super roligt på lördag!

I lördags sov vi till 13, måste varit helt slut. Sen hade vi mamma, pappa, Erika, Per o Maija på middag, Davids föräldrar skulle ha kommit men då Davids pappa vart sjuk kunde de ej komma=(
Middagen var mycket trevlig och jag fick fina presenter!

Under lördagen blev Davids pappa sämre, vi var och hälsade på honom i går på sjukhuset. Det var inte alls bra med honom. Nu håller vi tummen för att han blir bättre och att det inte är något farligt. Stackarn!
Lina var en ängel i går och tog hand om hundarna. tack gumman!

Nu ska jag jobba vidare!

Ciao!

No comments: