Thursday, January 08, 2009

Bad

I dag var en riktig skit dag.

Först och främst har januari so far varit mycket stressigt på jobbet, lär fortsätta i samma bana tills jag slutar.
Sen klippte jag luggen som jag blev missnöjd med.
Efter jobbet åkte jag till Friskis o körde spinning. Det var skönt. Mitt årskort går ut nu så jag tänkte förlänga det. Men jag fick mycket dålig hjälp så det blev ingen förlängning. Gillar verkligen inte Friskis i Kista.
Förlänger det i morgon när jag och Anna har tränat=)

På vägen hem lyssnar jag på Mix Megapol, mix match. En tjej ringer in och vill be om ursäkt för att hon blev arg på sin kille Niclas för att han var tvungen att ta kvällspasset på Statoil.
Tanken slog mig, tänk om det är Niclas Sjödell. Mycket riktigt var det så.
Programledaren ringde upp Niclas Sjödell. Han lät lite besvärad att hon ringde till radion för att be om ursäkt. Skulle jag nog också blivit. Men det var roligt att höra. Piggade upp min skit dag=)

Nu i kväll har jag och David bara gjort sallad, ätit den och slöat framför tv:n. Skönt=)

Nu ska jag göra mig klar så jag orkar upp i morgon=)

5 comments:

Anonymous said...

Hahaha tänk att det var Nicklas Sjödell!!!

Anonymous said...

den mannen är numera överallt ju!
kram lotta

Anonymous said...

Jisses!

MsEmsan said...

ja det är inte klokt!kraaaaaam

Anonymous said...

Herregud! Pinsamma brud!
Arg för att killen måste jobba??? ... tur för henne att det finns hjälp att få...
jobb = pengar, inget jobb = inga pengar....
;-)