Thursday, January 29, 2009

Nighty

Blev ingen middag lagad här, var så slut att jag inte kom iväg till affären. Vi köpte färdigt i dag också. Kina blev det, var längesen.

From nästa vecka ska jag bli lika duktig som jag brukar med att laga mat hemma. Så här kan vi inte hålla på längre!


Eftre vi ätit gick vi ut med hundarna och till hundgården. Den hundgården har jag inte velat gå till på länge då folk inte tar upp efter sina hundar och jag har fått plocka upp skitet för att mina hundar inte ska trampa i det.I dag hade någon satt dit massa bajspåsar på staketet, snacka om pik;-)
Låg faktiskt mycket mindre bajs där nu=)

Nu ska jag lägga mig så jag orkar med min allra sista arbetsdag på mitt jobb. Usch så sorgligt det låter, det finns mycket fina minnen jag upplevt där, bla att träffa min babe och vänner för livet som exempelvis Rebban.
Jag har lärt mig mycket, jag har utvecklats, jag har de senaste två åren haft en underbar chef och även Marcus=)
På sista tiden har man ju kännt att det verkligen är över, så denna tid kommer jag ej sakna, på det sättet känns det skönt att gå hem med flaggan i topp.Vi har verkligen gjort ett hästjobb, så med gott samvete kan man lämna över det sista till de stackars få (7 personer) som är kvar till april, huva!
Kommer kännas bra konstigt på måndag att inte sätta sig i Kicki och åka till väsby. Kicki kankse kommer till jakobsberg, men inte för att måla;-)

Nu ska jag försöka sova!

Ciao!

3 comments:

Anonymous said...

När en dörr stängs någonstans så öppnas ett fönster någon annanstans, glöm inte det baby! Puss

Anonymous said...

Å stumpan min! Du är ju världens bästa Emma, du har fortfarande massor att vinna! Jag har hört att det är efter 25 livet börjar =) Kramar

MsEmsan said...

Tack vad glad jag blir tjejer=)Puss