Saturday, January 31, 2009

Lååång dag

Denna dagen har varit väldigt lång, var så stressad på jobbet i dag, oron att inte hinna klart med allt. Tur nog så hann jag med=)Dock kom jag o rebban inte från jobbet förens 18.30, men nu har vi lämnat med flaggan i topp. Vi kunde inte gjort något bättre.

När vi stod utanför konstaterade vi båda hur sorgligt det kändes, en tomhet fyllde mig. Kommer nog vara ångestfyllt nästa vecka när jag inser att jag inte ska tillbaka dit. Kommer sakna många väldigt mycket.

I kväll var det "gravölen" så fint kallat, jag gick dock inte dit utan har ägnat kvällen åt att laga mat tillsammans med Annika. Nu känns det som vi har kontroll över allt inför morgondagen. Ska bli sjukt roligt=)

Nu ska jag lägga mig så jag är pigg och glad i morgon.

Sov sött=)

No comments: