Tuesday, January 13, 2009

Gårdagen

Först och främst, tack för alla fina lyckoönskningar inför i går, de gav mig nog styrka=)

Natten till i går sov jag ca 3 timmar, låg och vred och vände mig. Var sjukt irriterande. Ville känna mig pigg och fräsh när jag skulle på intervju.

Jag åkte till rekryteringsfirman 09,30, allt gick jättebra. Är lite osäker angående tjänsten det gäller men kan vara intressant och träffa bolaget det avser för att få ytterligare information. Jag kände mig riktigt nöjd efter intervjuen och rekryteraren sa att hon fått ett mycket gott intryck av mig=)

När jag varit där åkte jag förbi Lina och sa hej eftersom hennes jobb ligger så nära=) Efter Lina åkte jag vidare och lunchade med Erika på TV4. Ett tag sedan jag haft möjlighet att göra det. Var jättetrevligt. Sen visade Erika mig runt på hennes jobb. De sitter super fräscht!

Efter lunchen var det tillbaka till jobbet som gällde, hade en hel del att stå i eftersom jag varit borta hela förmiddan.

På kvällen gick jag iväg och körde intensiv, jag borde verkligen inte ha gjort det då jag sovit så dåligt på natten. Kände att det svartna för ögonen. I dag blir det en vilodag, ska träffa Ankan och planera inför vår fest.
Inte långt kvar nu och många som ännu inte svarat=(

Nu ska jag jobba vidare.

Ciao!

3 comments:

Anonymous said...

Vad roligt att det gick bra! Grattis! Jag är så taggad inför er fest! ska blir superkul, vad ska david vara för något? Jag håller på och övertalar anders att vara rövare (som i allibaba och rövarna) KRAM

Mini said...

Hoppas du får jobbet!

MsEmsan said...

vad gulliga Ni e tjejer=)
kram