Sunday, December 07, 2008

Sunday night

Klockan är nu 20:40 och jag ska strax pallra mig ut med hundarna.
Helgen har varit bra, i går på dagen var vi hos Erika för att fira henne, hon fick mycket fina presenter och bjöd på god mat.
Jag åkte hem vid 18 för att rasta hundarna samt byta om för kvällen.
När jag kom tillbaka till Erika drack vi lite vin innan det bar av till Debaser där Per o Sofies kusin spelade. Var mycket konstig musik, de var duktiga och hade fans där, men vi passade inte riktigt in i miljön:-)
Var hemma runt ett, det var skönt=)

I dag har jag gått en långpromenad med grabbarna i Haga Parken, sen har jag mest slappat i soffan=) Har vikt tvätt,diskat och handlat. Borde börja städa i kväll, men tror det får vänta till i morgon, känner att det vore skönt att lägga mig i tid=)

Ciao!

No comments: