Monday, December 22, 2008

sjuk?

Vet inte om jag är påväg att bli sjuk eller tom blivit det, mår inge vidare. Har haft ont i huvudet sen i går morse, haft ont i magen hela dagen och kallsvettats=( Efter jobbet var David och jag nere på stan och då kände jag bara hur jag blev blöt så fort jag kom in i lite värme, inte likt mig precis.
Om jag känner så här i morgon får jag stanna hemma från jobbet så jag orkar med julafton, min bil ska besiktas i morgon, men David sa att han kunde fixa det om jag inte mår bättre, så snäll så=)
Sen måste jag köpa några klappar till, måste bara.
Nere på stan i dag träffade vi gulliga Tine, tror vi båda blev lika snopna att se varann men det var kul att träffa henne igen=)
Nu ska jag krypa till kojs, God natt!

3 comments:

Anonymous said...

Krya på dig hjärtat! Puss

MsEmsan said...

Tack gumman=)Puss

kristin said...

haha ja jag förväntade mig inte alls att se er där på gatan!! :) roligt att se dig grisen, puss!!!