Monday, December 29, 2008

Back

Ursäkta för dåligt bloggande, har varit fullt upp=)

Julen var lugn och skön hemma hos mamma och pappa, David kom dit senare. Jag skulle åkt med till Davids syster, men mådde fortfarande inte bra på julafton.
Det var en trevlig dag med massa fina presenter=)




I lördags var jag o Tulltis hos frissan, var mysigt att åka dit tillsammans. Annelie är så duktig! Matilda gjorde slingor i två olika färger och klippte sig, jag färgade chockladbrunt med bruna slingor i och slog till och klippte lugg. Har inte vant mig ännu, men är nöjd=)




på kvällen kom Matilda och Henrik till oss, vi gick ner till Fondue Boden och åt middag, så himla gott där=)Efter middagen gick vi upp till oss igen och drack mer vin och åt ost.
En mycket trevlig kväll!



Mätta killar;-)


I går var det lugnt, på kvällen blev det middag coh bio med Elle, Fredrik, Lina pch Johnny. Vi såg Allt flyter, den var helt ok=)

Nu ska jag o Rebbs o shoppa i centrum.

Ciao!

No comments: