Friday, December 12, 2008

The return

Nyss kom David hem efter en veckas introduktion. Han verkar haft det bra, men det har varit mycket.

Han hade köpt med sig en parfym hem till mig,jag luktade på den när vi reste till London. Jag hade den när jag var 16, men tapade den i golvet efter en dag så den gick sönder=( Luktar verkligen underbart, undrar varför jag aldrig köpte den igen?
Leau par kenzo, heter den, underbar!



Nu väntar jag på att David ska komma hem med vår middag från wokhouse=) Ska bli så gott!

Snart får vi veta vem som blir idol 2008. Jag trot att Kevin vinner, men båda är värdiga vinnare.

Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

hihi... vi var där, och kidsen fick träffa alla idolerna (utom kevin och alice) samt EMD ;-)
De var ganska så stolta.

MsEmsan said...

Hade oxå velat va där=) förstår de var glada he he he