Monday, December 29, 2008

Natti natt

Denna dag har verkligen flygit förbi. Efter jobbet gick jag till gymmet och körde jympa sen lite kondition. Var skönt att träna igen, nu känner jag mig taggad att komma i gång och komma i form=)

Efter jag tränat gick jag hem och skulle test göra risotton till Nyår, den blev himelsk god, så nu kan jag bjuda på den med gott samvete.
David har även bokat bord som föreningen har så vi kan duka i vardagsrummet. Kommer bli bra och vi slipper trängas. Perfekt=)

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg i morgon, jag och David ska vaccinera grabbarna innan jag börjar jobba.
Sista dagen jag jobbar med Marcus i morgon. Det suger verkligen. Jag börjar mer och mer förstå att jag snart inte jobbar där längre. Det känns väldigt sorgligt.

Sov gott!

No comments: