Sunday, December 21, 2008

Snart är det jul

Fredagen blev livad kan man minst sagt säga, jag hade en mycket dålig dagsform och blev allt för full, jag åkte från julfesten vid 24, vilket antagligen var tur. Har haft ångest hela helgen för att jag har minnesluckor, minns inte vad jag sagt eller gjort. Mycket hemskt. Både Marcus och Rebecka säger att jag inte behöver ha det, men jag har det. Har iofs mycket lätt för att få ångest.
Känns jobbigt att gå till jobbet i morgon eftersom jag inte minns nått typ, Marcus sa att alla var lika fulla. Kankse överreagerar jag som ofta, men jag vet inte.

I går kom Lina och hämtade upp mig, sen bar det av till Tessans födelsedags fika, var mycket trevligt=)Tessan hade gjort goda smörgåsar och goda bakverk. Hennes katter var super fina!
När Elle hade varit snäll och kört hem mig åkte David och jag till Hornbach för att kolla lite golv, det enda vi fick med oss hem var lite hundsaker=)
Kvällen blev lugn hemma framför tv:n.

I dag vaknade jag med världens huvudvärk, har knappt gjort nått i dag, varit på Prisxtra är typ allt. David kom nyss från gymmet, så snart ska vi ge oss på Pitepojkar. Mamma är så orolig, hon tror jag kommer bränna ner hela köket. Ska nog motbevsia=)

I morgon måste jag köpa klart mina julklappar, har verkligen inte kommit långt med dem he he.

Trevlig kväll gott folk o välkommen hem Tullis=)

1 comment:

Anonymous said...

Tack tack =oD