Wednesday, December 17, 2008

Busy busy

Både gårdagen och dagen har varit hektiska på jobbet, har börjat med indrivningen nu för att hinna klart till sista januari. Det ska vi fixa=)

David åkte till Danmark i dag igen så Maija var snäll och hjälpte mig med hundarna. I morgon ska jag ha dem hos mamma och pappa så får jag gå ut med dem på lunchen. På fredag är vår allra sista Jul fest, så för att slippa stressa jobbar jag hemifrån på förmiddagen så kan jag gå ut med hundarna innan jag åker till jobbet så tar David dem sen.

Ska bli roligt med julfesten, dock sorgligt att man vet att det är den sista. Många som tagit julledigt sedan innan slutar redan på fredag. Kommer bli väldigt skumt när person efter person droppar av.
Jag jobbar bara 6 dagar till med Marcus. Det känns helt overkligt.

Nu ska jag se Insider, sen ska jag sova.

God natt!

3 comments:

Anonymous said...

You know.... jag är ledig fredag... I can take the dogs när du är på julfest ;-)
kram

ps tackar så mycket för inbjudan, och svar kommer så fort jag vet hur jobb ser ut. Ds

Anonymous said...

You know.... jag är ledig fredag... I can take the dogs när du är på julfest ;-)
kram

ps tackar så mycket för inbjudan, och svar kommer så fort jag vet hur jobb ser ut. Ds

Anonymous said...

hakade visst upp mig.. hrm.