Friday, December 05, 2008

Idol

Vilken lyx, sitter och ser på idol medans min Karl lagar mat=) Vi hade tänkt pipa iväg en snabbis till Helenes i kväll, men det var fullt.
Men jag klagar inte, ska bli gott med lite hemlagat=)

I morgon fyller världens bästa syster 30! För mig känns det fortfarande som hon är 17.


Hade en mycket skum dröm inatt. Jag drömde att massa människor från mitt jobb satt på en buss. När vi kommer till jobbet upptäcker jag att jag är naken. Min kavaj ligger på marken, jag sätter snabbt på mig den. Sen kommer en av lagerkillarna fram till mig och skriker, "- Jävla slampa, du ska ej vara naken."Och jag förklarar att jag inte vet varför jag är naken. Han springer till sin bil för att hämta böcker som han ska slå ihjäl mig med. Jag springer mot lagret där det står en väktare (kan ha varit Marcus) han ska skjuta lager killen, men träffar Ola i magen. Jag försöker ringa 112, men kommer ej fram. Jag frågar Ola hur det är och han säger: " -Det är bara bra, ingen fara med mig."

Sen vaknade jag typ, mycket skum, konstig dröm....

Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

i misssss uuuuu baaaaaaaaaaaaabe

Mini said...

Hej! Tack för igår! Kan du inte maila lite bilder till mitt jobb? Skulle vara kul att se dem! Kram