Monday, December 08, 2008

Bye bye monday

Denna dag har verkligen sprungit förbi. Gick en timme tidigare från jobbet, men tiden räcker ändå inte till.Sen jag kom hem har jag bara hunnit städa och nyss ätit. Så nu är det fint här och jag är mätt=) Ska strax bege mig ut med hundarna och sen lägga mig.

Jag och Annika ska ses på onsdag istället för i dag, både hon och jag var trötta, sen skulle Lars komma hem i dag=)


Här är babe på sitt nya jobb,så fin så. Manlig!
Var en super bra artikel om honom och hans nya jobb på IDG i dag=)

7 comments:

Anonymous said...

Fin karlakarl du skaffat dig ;o)

MsEmsan said...

Ja då hi hi=)

Elle said...

mycket stiligt, hälsa o gratta, kramis

Anonymous said...

Flaschig karl där! Hälsa och Gratta! KRAM!

MsEmsan said...

Absolut, det ska jag göra=)

Anonymous said...

Ja han var jättesnygg! Tur att han har håret kvar ;) puss

MsEmsan said...

Ja David med hår e som grädden på moset;-)Puss