Tuesday, December 30, 2008

Näst sista

I morse var vi och vaccinerade hundarna, de var så himla duktiga. Pumba var rätt sansad och Rocky var cool som vanligt=) Nästa steg blir kastrering för Pumbis.

Dagen på jobbet har verkligen sprungit förbi, kanske för att man inte ville att den skulle sluta. Kommer kännas bra tomt på fredag att sitta själv i rummet. Det som brukar vara så livligt där. Nu kommer det vara trist=(

Efter jobbet gick jag i väg och körde intensiv, var super skönt, men känner mig slut i kroppen nu=)

David var så snäll och hade köpt hem wokhouse, mums! Verkligen bästa thai maten i stan.
Han och Martin var duktiga i dag, handlade till nyår, både mat och dricka. Så i morgon behöver vi bara städa, fixa till borden samt laga mat. Jättebra!

Nu ska jag försöka lägga mig så jag är pigg i morgon.

God natt!

No comments: