Sunday, May 03, 2009

Sista dagen i frihet!

Ledsen för dåligt bloggande!

I fredags var ju babe o jag på Halv grek plus turk och det var i vanlig ordning fantastiskt gott=)Vi var super mätta och nöjda när vi begav oss därifrån. Efter middagen åkte vi hem till Lotta o Axel där Lina & Johnny o Elle & Fredrik höll hus. Var mycket trevligt och de hade fått det superfint i lägenheten=)

Fredag







I går tog vi sovmorgon, jag gick ut med Pumba medans David promenerade till Solna för att hämta bilen tillsammans med Rocky.
Efter promenaden gick jag till Karlbergs slott där Annika & Camilla låg o stekte=) Var jättevarmt o skönt=)



På kvällen körde vi grillning hos Camilla o Simon, var jättegott med grillat o Rosé. Vi satt ute så länge vi klarade av kylan som kom krypande=) Var hemma vid 23 så var en alldeles lagom kväll, jättemysigt!




I dag har David o jag varit nere på stan, skulle hitta nått nytt fint till jobbet. Men som alltid när jag söker efter något hittar jag inget. David hittade två super fina skjortor, jag köpte en vit tshirt som såg lite skjortlik ut på MQ. Sen stängde allt och vi gick hem o hämtade bilen, åkte en sväng till Ikea. Vi köpte en ny dammsugare, electrolux o Ikea har något sammarbete. Den var fantastiskt bra! Vi behövde verkligen en ny=)



Nu ska jag njuta av min sista lediga kväll, i morgon börjar allvaret igen. Är sjukt nervös!

Ciao!

2 comments:

Lilla Milla said...

Fasen vilken pimpad dammsugare!

MsEmsan said...

Ja den har allt=)