Thursday, May 28, 2009

Rain

Kom precis ur duschen, var tvungen och värma upp mig efter ha gått hem i regnet från kursen-brrrr!

Kursen i dag var bra, handla mycket om sånt jag arbetar med så jag kände till det mesta, men man får alltid mer kunskap=) Behövde ej redovisa mitt pm så det var skönt. Alla 4 som varit under kursen skulle redovisats. Av dem har typ ett halvt gjort det.

I dag var det shopping igen, fanns dock ej så mkt,mest kraffs som mamma säger, fanns kvar från för två veckor sen st tropez kläder, de verkar vara med varje gång, köpte en jätteskön klänning, vet ej om den är fin på, har inte testat än=)

I eftermiddags åkte vi till Frihamnen där peak hade utförsäljning. De hade mycket fint för tjejer, för killar var det sämre. Köpte en rosa blus/tunika till mig, väldigt fin på o en piké. Till David köpte jag en t-shirt, hade tänkte köpa piké men fanns näsan inga kvar o de som fanns var inte fina. Dock var det inte jättebilligt där, men billigare än butik=)

Innan kursen gick jag snabbt in på Åhlens, köpte en YSL mascara på NK förra veckan som jag inte är helt nöjd med, kankse blir bättre i framtiden, så köpte en ny maskara jag ska testa o en handkräm.



Mycket shopping både i går o i dag- härligt!

Nu ska jag äta salladsmacka, David köpte med sig från schneiders i dag=)=)=)

Ciao!

No comments: