Saturday, May 23, 2009

SAT

Jag ber om ursäkt för dålig bloggande!

Torsdagens flytt gick jättebra, Elle & Fredde kommer få det super bra i sin nya underbara lägenhet! Så fin!

Grabbarna hjäpltes åt att få ner en lampa;-)


Efter flytten gjorde Lina o jag våra naglar=) På kvällen åkte vi till Lina & Johnny med Därmedpasta, Lina hade bakat supergoda muffins!

I går var jag en av de få i Svergie som jobbade, vi fick dock gå 16, vilken lyx;-) Var hur lugnt som helt, så himla trist!
På kvällen bar det av mot väsby för att fira Pappi som fyllde år, Matilda var snäll och tog djuren då mamma kände allergi i går. Mamma & pappa hade gjort super god mat=)

David städade under eftermiddagen i går och hade ställt ut två kassar med vinter skor, den ena min o den andra hans. Dessa skulle han gå ner med men hann inte före vi åkte. När vi kom hem var den ena kassen borta(Davids), jag såg ett par skor som stod vid den allmänna balkongen, de andra var borta. Öppnade dörren och vi i vasastan hade kommit under tiden vi är borta. Har mina misstankar att det kan vara tidningsutdelaren som tagit dem, svårt att tänka mig att någon granne skulle tagit dem. Olustigt är det i alla fall. Självklart ska man inte ha saker i trapphuset, men man borde ändå kunna lita på att saker inte försvinner. Grrr

I dag morse var jag o tränade med Erika, nu väntar jag på att David ska komma hem, sen ska vi träffa Erika, Sofie o Lotta på Hundcafet, första gången vi är där åså det blir spännande=)

I kväll ska Davids jobb bjuda oss på Tabbouli-mums!

Ha en bra lördag!

2 comments:

Cina said...

Ja... varför ta en stege, när man har varandra... men ingen stege ;-)

MsEmsan said...

Ja de var duktiga=)=)=)