Wednesday, May 27, 2009

Mitten

Vaknade på tok försent i dag, David var snäll o körde mig till jobbet. Sen åkte han till sjukan o röntgade sig. Han hade en streckning i nacken, men annars såg det bra ut. Får se hur det utvecklas, kan ju komma i efterhand ibland.
Åt lunch med Erika i dag, vårt favvohak i värtan. Hurry curry=) Sen tittade vi lite på indiska, köpte ett fint nyckelskåp.

Efter jobbet mötte jag upp Änkie, vi kollade på Lagerhaus, köpte en krokgrej till mina halsband o hjärt-decilitermått sen åt vi på Tacobar, mums! Var jätteroligt att träffa Annika, var alldeles för längesen!
På vägen hem kollade vi lite till=)

Sen jag kom hem har David o jag varit ute med hundarna i över två timmar, vi gick till Karlbergsslott bort mot Pampas. På vägen tillbaka gick vi in på försvarsmakten anläggningen Annika berättade om. En super tuff Hinderbana, dock körde vi den inte i dag, men David blev överlycklig=)

Nu ska jag försöka komma i säng, en lång dag i morgon med min kurs, näst sista gången=)=)=)

Sov gott!

2 comments:

annika said...

Visst är den tuff!!! Jag vill absolut testa den, men är nog sjukt svår =) Puss!

MsEmsan said...

Jaaa vi testar=)=)=)puss