Friday, May 08, 2009

Done

Så var första veckan avklarad. Jag tycker det känns bra, de är snälla mot mig o jag har börjat komma in i jobbet. Tog tele efter bara två dagar utan att någon satt brevid mig. Jag kan ju själva jobbet, det är systemet som är nytt, men börjar komma in i det=)
Har redan hunnit få massa beröm, känns bra=) he he

Tror detta kan bli super bra, men i dag kände jag lite nostalgi för mitt gamla jobb, mest människorna jag saknar, speciellt Rebbs. Ska fixa in henne här sen=)


I går på lunchen gick vi på utförsäljning, jag hittade två väskor o ett par skor. Den stora väskan tyckte jag var sådär, helt ok=) Skorna såg jag nu att jag köpt i en storlek för stor, de stod vid min storlek, testade dem snabbt i går, men kan ha dem men blir ett litet glapp, men det kan jag leva med. Tycker de var häftiga=)




Blev en lång dag i går, efter jobbet mötte jag David vid odenplan för att få mitt kursmatrial sen var det kursdags. Var så slut efter kursen så jag åt bara sen gick jag o la mig. David hade gjort en supergod sallad=)

Denna dag har varit tung, var super trött i dag. Känns super skönt med helg=)
Åt kina till middag med David, han är o träffar Johnny nu.
Var rätt skönt o vara själv i dag när man är så slut i huvudet. Ska lägga mig i tid så jag är pigg till Annas party i morgon=)
Hade tänkt träna efter jobbet men hade ingen energi, ska köra i morgon.
Måste komma i gång igen, har inte tränat på 1,5 vecka o inte ätit bra, andra bullar nästa vecka=)

Nu ska jag se Talang, ut med hundarna sen blir det nog sängen.

Ciao my friends=)

No comments: