Friday, May 01, 2009

5 år=)

I dag firar jag o David fem år=) Tiden har gått mkt fort! Vi har hunnit med mycket, har varit fem härliga år=) Love you!

Vi ska i väg kl 20 o äta på halvgrek plus turk, mums!



I dag har vi varit hos Ola o hämtat tvättmaskinen Lina & Johnny fick. Vi var hela sex personer, Lotta & Axel, Lina & Johnny o jag o David. Ett härligt team!

Efter det åt Lina o Johnny på bagel, vi tog en kaffe sen åkte vi förbi västermalmsgallerian=)


I går åt jag en långlunch med Jani, mycket trevligt=) Sen mötte jag upp Lina, Annika o Camilla för en fika i kungsan. Vi gik omkring en liten sväng på stan.

På kvällen åkte jag o hundarna till Erika o Per för middag. Även mamma o pappa var där, David kom direkt från Danmark dit. Var jättegod mat o en trevlig kväll. Gick iväg en snabbis till majbrasan, var dock mest fjortisfylla där.
Glömde ta upp kameran överhuvudtaget i går kväll=(

Nu ska jag sminka mig o fixa håret för kvällen.

Ciao!

Statzione Pizza i onsdags, mums=)




Tjejerna i kungsan i går

Bagel i solen i dag=)

1 comment:

annika said...

Grattis till fem år!