Wednesday, May 20, 2009

Sad sad sad

Först D.H i går, sen Brothers & sisters i går o i dag Greys. Hur mycket sad kan det bli? Alla mina favoritserier! Men blir så fäst vid personerna så det känns som man känner dem. Ok, det lät lite besatt, men sorgligt är det. Klart skådisarna vill gå vidare i sina karriärer som alla andra, but still.

I morse fick jag en trevlig överaskning på tbanan- Lina=) Jag blev jättesnopen att höra mitt namn o sen se Linisen, fantastiskt!

Eftermiddagen var seg, inte många andra än vi som jobbade. De tog bort halvdagar för ett år sen. Känns som det kanske skulle ses som personalvård att ha det istället för att personalen ska sitta av sin tid?
Efter jobbet gick jag o körde skivstång, härligt!

Blev Pizza till middag, super längesen jag åt det=) Känns alltid att det tar emot att äta fet mat när man tränat, men det är ju egentligen då man kan unna sig någon gång ibland=)

David är hos Stoffe i kväll, jag har slappat framför tv:n. Ska ut med hundarna strax sen lägga mig, ska upp i tid i morgon då Elle & Fredrik ska flytta.

Sov gott!

3 comments:

Tine said...

hahaha jag grinar alltid på greys anatomy! puss

Tine said...

missade slutet på brothers & sisters, vad hände??

MsEmsan said...

Yes greys är riktigt riktigt sorgligt, lät att det framkallar tårar!

Det verkade som Robert fick en hjärtattack, oklart om han överlevde men såg inte så ut=(Han skulle skynda sig till Kitty för Trish höll på o föda.

Puss