Tuesday, May 12, 2009

JEEEEJ

David fick ledigt, jag fick ledigt. Den 12/8 åker vi till Samos, Kokari, en vecka. Ska bli underbart! Vi hade ju tänkt åka någonstans nu när jag varit hemma men pga Davids nya jobba har det inte gått, men nu blir det av=)
Ska bli underbart, skönt att ha lite semester att se fram emot!



Dagen har varit bra, åt lunch med Erika på Hurry Curry, bästa stället i värtan ( o bästa sällskapet) =)
På eftermiddagen satt jag själv, det gick bra, börjar komma in i allt mer o mer nu.
Efter jobbet skulle jag o träna på kungsholmen. Kommer på att jag inte har några strumpor med mig så tänkte hinna in på H&M innan.
När jag kommer till Fridhemsplan råkar jag i all stress gå upp fel så jag kommer upp så långt i från jag bara kan=( Skyndar mig på till gymmet, kommer 2 minuter innan passet börjar, tjejen i kassan var snäll o släppte in mig.
Jag fick alltså köra ett intensiv pass utan strumpor- not nice!
Efter träningen köpte jag med mig en hälsotallrik på chockladbollen, gott=) Hade tänkt laga nått men orkade inte då David var på möte i kväll.

Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt o bokat resa=)

Nu ska jag sova så jag är pigg i morgon.


Malena till Globen- wihoo=)
Ciao!

3 comments:

Kim said...

hej

jag är Vickies syster. kikar in här ibland. vill bara säga att samos är en av de vakcraste platser jag har sett! ett tips är att hyra bil en dag och åka runt ön, magnifikt kan jag bara säga. Kokari är dessutom det bästa stället på ön enligt mig. trevlig resa!

tine said...

dit ska jag i juli, mina föräldrar har åkt dit varje sommar i typ 7 år :) PUSS!!

MsEmsan said...

Kimzie; Härligt, det låter lovande! tack för tipsen=)


Tine:vad roligt att du oxå ska dit, synd att vi inte åker samtidigt. Om de är stammisar måste det ju bara vara bra=)

Puss