Wednesday, May 06, 2009

Aj aj

Börjar trivas mer för varje dag. De är verkligen jättetrevliga och börjar komma in i jobbet mer o mer. Väldigt annorlunda arbetssätt mot vad vi hade men tror det kommer bli bra=) Jag kan ju arbetsuppgifterna, det är mest systemet och företaget jag lär mig nu.
Åt lunch med Erika i dag, var jättemysigt. Hon bjöd mig, lyx=) Vi åt på Hurrycurry,super god mat! Efter det kollade vi lite på indiska, finns i af en butik vid jobbet=)

Även på rasten i dag spelade vi biljard, jag måste verkligen öva, har inte spelat biljard på hela år, de har haft det som tradition på rasten i ett par månader. Kanske ska försöka hinna spela i helgen?=)


Efter jobbet åkte David o jag en sväng till Forum Nacka, första gången jag var där, shit vad stort o fint. Vi kollade en liten stund, men kände mig för trött att gå efter en stund.
Vi åt middag på Därmedpasta sen har jag vilat framför tv:n.

David tog bort mina stygn, gjorde ont som bara den, men det gick bra, de är borta nu=)



Ja just det, har inte riktigt talat sanning om mitt nya jobb, här är vad jag nu jobbar som;

1 comment:

annika said...

Lokalvårdare, älskling ;) Tack för sms-et! Jag mår bättre idag, men fasen vad sydn det var om mig igår...Kramar!