Tuesday, May 05, 2009

2:nd

Dag två avklarad. I dag fick jag jobba lite, var roligt=) Känns lyx på nya jobbet, har vi höj o sänkbara bord o vi kan öppna fönstren!
De är snälla mot mig=)

Är väldigt trött efter denna dag också. Efter jobbet skulle jag ta bort stygnen, David ringde åt mig i dag för att kolla vart jag skulle. När jag skulle dit visade det sig att det endast var närakut o ej vårdcentral. Vår H/R chef är fd sjuksköterska, hon hade tagit bort stygn på min kollega så kanske kollar med henne i morgon=)
Köpte med mig en super god sallad på ett café vid odenplan, David e inte hemma i kväll o jag e för trött att laga mat åt bara mig själv.

Ska se Kattis & CO sen DH sen ska jag nog försöka komma i säng=)

När jag kom hem i dag hade David klippt Pumbis, han blev söt men är inte klar än;-)


En trött Emma med god sallad

2 comments:

Anonymous said...

Söt du är, men det låter som du satt inspärrad i ett fängelse på ditt förra jobb =o). Puss

MsEmsan said...

Så var det ju, hade galler för fönstren o öppna man dem gick larmet, så lite som ett fängelse kändes det;-)puss