Monday, March 30, 2009

Trött så trött

Jag & Lina har haft en heldag och vi båda är slut!
Först åt vi lunch, thai, det var supergott!
Sen åkte vi och gjorde om naglarna o fixade fötterna. Under tiden vi fixade fötterna satt vi i massagestol och fick massage. Efter det var både Lina & jag sjukt slut, så slut att vi inte hade någon shoppinglust. Jag köpte en snygg blus, tops & deo i alla fall he he
Sen körde jag hem Lina, då Camilla skulle komma på en kaffe passade jag på att gå upp ett tag=) Johnny bjöd in mig att stanna på middag, han gjorde en supergod lasange=)

Sen jag kom hem har jag varit ute med hundarna och slappat framför tv:n. Eftersom jag har haft en extremt jobbig (he he) dag så ska jag försöka komma mig i säng i tid=)

Tack för i dag gumman! O Tack för supergod middag Johnny boy!








No comments: