Wednesday, March 11, 2009

Ingen böter

Dagens möte gav inget mer, vore verkligen skönt med ett besked snart.
När jag kom dit var jag så stressad att jag inte hann stoppa i pengar för parkering, fick ingen böter. När jag kom hem var jag så kissnödig att jag inte orkade leta efter parkering, fanns verkligen inga platser, så jag ställde mig där man ej får mellan 9-17. Ingen böter. Känns nästan för bra för att vara sant.

Var hemma, gick ut med hundarna och diskade sen åkte jag och hämtade Dino på dagis. När Erika slutade mötte vi upp henne för en promenad i Hagaparken, Pumba och Rocky var som snöböllar, men roligt hade de=)


Sen bar det av till Sibiriens soppkök för middag, det var en liten intim resturang med mycket god och mättande mat. Både Erika och jag tog tre olika soppor. Vi båda båda murkel och avokado soppa, sen tog Erika en seafood och jag tog en kai, som var thai med kyckling och nudlar.

Var så mycket mat att vi inte orkade äta upp. Var en trevlig kväll som vanligt då jag umgås med min syster=)





Nu ska jag snart lägga mig!

Sov gott=)

No comments: