Sunday, March 29, 2009

Tomt

Jag är väldigt van att vid att David reser bort, så gjorde han även i dag, men i dag känns det verkligen väldigt tomt. Han har iofs varit borta mycket på senaste tiden. Kan bero på det.
Snart kommer det i alla fall inte bli mkt resande, säger han i af. Vi får hoppas!


Nu ska jag välja ut bilderna vi ska köpa från fotografen=)Jag fick uppgiften välja vilka på David vi ska ta, han var fin på så många av bilderna så det blir svårt!
David lovade att vi ska ta om bilder på oss tillsammans sen, var så synd att han var så stressad så vi inte hann få någon som kändes wow på oss tillsammans.


Later!

2 comments:

Elle said...

hej vännen, va kul d va att ses igår,,,hoppas på snart igen :-),,,,va e d för bilder du o dave har tagit,,,har ni anlitat en fotograf, e f inför nåt speciellt :-),,,spännande, puss

dave the brave said...

Hej Babe!

Jag vet det är mycket tomt när jag inser att jag inte kommer att få se ditt vackra ansikte på väldigt länge.


pusss