Thursday, March 05, 2009

Sov gott, mina vänner!

Kursen drog ut på tiden i dag, vi som alltid brukar sluta 20,30, vi slutade 21,05, så missade början av Lyxfällan. Ska gå in på webben sen och se det, har ej laddats upp ännu, Lina sa att det var sevärt, jag tror henne!!!
Annars var kursen bra, vi diskuterade påföljder i köprätt i dag. PM grupp ett skulle gått igenom sin uppgift, men det hanns ej med så det blir nästa gång.

När jag kom hem hade David klippt Rocky, han hade inte riktigt hunnit klart, så rocky har en toffs i baken, stackarn=) Men annars blev han fin!




Nu ska jag göra mig klar för sängen,har en viktig dag framför mig i morgon.

Sov gott=)

2 comments:

Anonymous said...

Lika söt som alltid, men vad tycker han egentligen om att matte publicerar bilder på hans bakdel på internet? ;o). Puss

MsEmsan said...

Han gillar det, det är hans favorit kroppsdel;-)puss