Tuesday, March 10, 2009

Joji

I går kväll var vi hos mamma o pappa och fikade. David oc jag valde att köpa med oss muffins från Muffin Fabriken=)Min var supergod med chocklad o kokos=)




I dag har jag varit och tränat, sen köpte jag med mig lunch från mitt favvo café. grekisk biff med bulgur, den var super god!

Fick hem lite saker jag beställt i dag, 2 bodylotion,en dusch creme och en handkräm. Fick även en lotion och lite småsaker till gratis.
Duschcremen luktade vanilj o kaffe, var en bra kombination. Bodylotionen jag valde i dag hallon och vanilj, även det en bra kombination=) Handkrämen var oxå super bra och luktade gott=)



Fick två samtal i dag, först att de ville kolla mina referenser, sen ringde de igen och han som skulle bli min chef samt kollega ville träffa mig i morgon 10,30!
Fick ett mail av tjejen som skulle kolla mina referenser att hon inte fått tag i Ola än, men att hon skulle försöka senare igen=)

Nu ska jag till Juristernas bokhandel och köpa en bok till kursen på torsdag.
Sen ska jag försöka mig iväg i kväll på Lottas pass, har ont i huvudet, men hoppas det ger sig=)

No comments: