Friday, March 27, 2009

Det bästa

Det bästa jag fick med mig från min tid på GNT var en fin vän. Rebecka. (Babe du var SMG)Det är en vänskap som kommer hålla livet ut, det är jag säker på.




Vi hade det trevligt som vanligt igår, jag o Rebecka. Jag var stenfrusen efter fotograferingen, vi fotade i vanadislunden, skulle gått till Hagaparken, men David hade ont om tid. Kommer få bilderna i kväll, blir spännande=)



Vi började kvällen med middag på wokhouse,sen gick vi vidare till Berns. Där drack vi en hel del, sen träffade vi dessa män:-)



Efter det drog vi vidare till Ritz, skulle vi inte gjort. Kvällen spårade ut rejält men vi hade roligt.

I morse gick jag upp o gjorde frukost till Rebecka,nån service ska man väl få på det här stället=) Sen gick jag med Rebecka o hundarna till Odenplan. Var inte avundsjuk på Rebecka som skulle o jobba kan jag säga.

Nu väntar jag på Lina, hon ska komma med Bagelstreet hit, eller Bagels i alla fall=)

Sen ska jag iväg o luncha med syrran=)

Hörs sen!

No comments: