Tuesday, March 24, 2009

Lite stan

Efter jag ätit lunch åkte jag till Eli åkte klippte luggen, blev bra som alltid när han sätter saxen i den=)

När jag varit där tåg jag tbanan in till City för att köpa lite Tea three på Body shop, pratade med Rebecka så vi hade tänkt ta en fika men Henric kom då så jag gick vidare hemåt istället. Köpte ett par jeans på Salt på vägen hem, precis den ljusblåa färg jag letat efter. Känner mig mkt nöjd!



Davids dator har krånglat hela veckan så han kan inte jobba hemifrån så han åkte till sin syster och satt där i dag, då passade jag på att ta tillfället i akt så vi fick sallad till middag från Schneiders, mums! De är det jag kommer sakna mest med att jobba i väsby!

Strax börjar halv åtta hos mig, Annika och jag har båda börjat titta på det, till en början tracka vi Lina för det, nu tackar vi henne för att hon introducerade programmet för oss=)

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha Halv åtta hos mig är grymt!!! Nej de flesta verkar inte fått sina deklarationer än...bara vi av dom jag pratat med. Kramar!