Friday, March 06, 2009

PROPPMÄTT

Det gick jättebra i dag när vi gick igenom personlighetstestet, hon sa att jag har de egenskaper de söker=) Hon var super trevlig, vi satt och prata om hundar sista stunden, hon hade oxå hund!På måndag skulle hon redovisa testet för min i så fall blivande chef,så lär höra från dem nästa vecka.

Åkte förbi Erikas jobb efter jag varit där så Erika fick skjuts hem i dag, hon var nöjd=)


I kväll har David och jag ätit trerätters på Ciao Ciao, jag är så mätt att jag sprängs. Usch måste verkligen få bort denna hemska mättnadskänsla. Verkligen hemskt att vara för mätt. David blev så mätt att han slockna i fotöljen. Men gott var det!

Nu ser jag Lets Dance. Ska lägga mig i tid så jag är pigg i morgon, först ska jag till frissan sen är det utekväll med tjejerna!

Ciao!

No comments: