Tuesday, March 03, 2009

Puh

Har precis gjort klart mitt personlighetestest. De ringde i morse och förklarade hur jag skulle gå till väga samt att de mailat mig länken.

Så efter jag varit ut med hundarna gjorde jag test versionen jag fick av Per, sen gick jag o körde jympa. När jag kom hem bjöd David mig på lunch på Muffin Bakery, tog hälsotallrik med kyckling, så mycket mat att tallriken såg orörd ut när vi ätit upp. Men gott var det=)


Efter det gick jag till skomakaren och lämnade ett par skor och gjorde nyckelkopior, sen handlade jag mat.

Nu har jag suttit med testet, det var svårare än test versionen, fick 4 påståenden så skulle man välja ett som stämde mest och ett som stämde minst. Alla påstående kom tillbaka i många frågor, ofta kombinerade med olika, så ibland visste jag verkligen inte vad jag skulle svara, kände varken mest eller minst för något. Är slut i huvudet nu! Ska träffa dem på fredag och diskutera resultatet;-)


Nu ska jag laga lite mat sen kommer Annika hit=)

Ciao!

No comments: