Sunday, March 08, 2009

Last

Gick bra i går hos frissan ( som jag ej får kalla Eli) Jag svarade i telefonen två gånger när jag var där och sa att jag var hos Frissan. Han hotade med att klippa av mig håret om jag sa det en gång till;-)
Han klippte upp det ganska mycket, han tyckte mitt hår bara var tungt och långt och hängde. Jag har alltid blivit missnöjd när mitt hår klipps upp, men än så länge känner jag mig nöjd=) Han är duktig!
En tjej som heter Emma färgade mig mörk, blev fint i färgen. I morse när jag vakna
såg håret lila ut, men det berodde nog mer på att jag fortfarande hade sprit i kroppen.


Var trevligt med tjejerna i går, super trevligt hos Anna och roligt på krogen=) Vi har det bra roligt tillsammans!
Lägger upp bilderna i morgon=)


Hittade denna hund på blocket, nästan exakt kopia av Pumba. Undra om de gått till samma frissa?

No comments: