Monday, November 22, 2010

Vad gör man inte?

I går var verkligen inte min dag, först vurpan o på kvällen tappade jag mitt kort. Så nu är det spärrat igen. Skit!
I dag var jag som de äldre och gick till banken för att hämta ut pengar.

De brändes snabbt, 1300 har jag idag spenderat på hepatit a+ b vaccin, gula febern vaccin o ducoral. Vi fick även recept på malariaprofylax som skulle kosta sådär 330 kr att hämta ut, plus att jag ska ta twinrix igen som gick på 390 kr eller om det tom var mer.
Ja vad för man inte för en vecka i solen?=)
Tydligen är den remsan i afrika vi ska till den värsta, men nu är vi ordentligt skyddade he he
Så umgicks syrran o jag idag=)
sen fick hon fylla på mitt busskort för vi märkte att det går ut i morgon o jag hade ej tagit ut mer kosing he he
Vilken tur att syrran var med!

I morgon ska jag ha mitt första credit management möte, känns rätt läskigt, skulle förbereda det i dag, men lyckades ej med rapporterna, nått galet med systemet, så i morgon ska jag åka in tidigare.

Mitt ben har blivit allt blåare under dagen efter mitt fall i går,huva!

4 comments:

Erika said...

Men oj vad blåmärket ser ut....! Nu kan det bara bli bättre, mötet kommer gå kanon !!

Anonymous said...

Glöm inte att anmäla till försäkringsbolaget!

MsEmsan said...

Ja det ser värre ut i dag=(

Jag har fått till rapporterna nu, så nu kan jag andas ut, var nog för trött i går bara=)

Lycka till i dag!
kram

MsEmsan said...

anonymous, jag tänkte inte ens tanken på att man ska anmäla det.
tack för tipset=)