Sunday, November 21, 2010

Lite sugen är jag allt!

I går hade jag wine and dine med Vickie, lika trevligt som alltid=)
Tog ut sin rätt, har känt mig rejält sliten i dag he he

I dag har jag varit hos frissan, sen åkte Erika o jag till Carro o Amanda, jag lagade lite middag o sen mös vi framför tv:n. Carro hade gjort jättegod Gino.
Vi såg "så mycket bättre", jag tycker det programmet är helt fantastiskt=)
I kväll var det Sandelins kväll, vi höll på att skratta ihjäl oss åt hans moves o minspel;-)

Jag har känt mig lite sugen att bli mörkt igen, även lite sug för lugg.
Men jag vet att mycket talat emot lugg, tar tid att få den att växa ut när man tröttnat bla.
Vi får se vad det blir nästa gång, vill inte att håret ska bli dassigt av solen i gambia, så denna gång fick det bli i samma färgskala jag haft det senaste året=)

Nu ska jag lägga mig, sjukt trött=)

No comments: